Bicikliranje

Bicikliranje

Trčanje

Trčanje

50% 50%
101 Glasova
29 Glasova

Bicikliranje ili trčanje?

Bicikliranje i trčanje su sportovi kojima se gotovo svatko može baviti. Koji oblik rekreacije je tebi draži? Mi uspoređujemo, ti presudi pobjednika!

OPREMA

Bicikl je obavezna oprema ukoliko želite biciklirati. Uz bicikl potrebna je odjeća prilagođena vanjskoj tempraturi i vremenskim uvjetima te dodatna oprema.
BICIKL
TENISICE
Za trčanje je, uz prikladnu odjeću, potrebno pronaći odgovarajuće tenisice koje će kvalitetno podupirati stopalo. Kod bosonogog trčanja tenisice nisu potrebne.

TROŠKOVI

Cijena bicikla može jako varirati, ovisno o kvaliteti i karakteristikama. Dodatni trošak je ostala oprema i održavanje. Biciklistička oprema je skuplja u odnosu na trkačku iste kvalitete.
VIŠI
NIŽI
Kvalitetne tenisice za trčanje mogu koštati kao jeftiniji sportski bicikl, no u pravilu je trkačka oprema jeftinija od biciklističke koja je iste kvalitete te ne zahtjeva skupo održavanje.

LOKACIJE

Biciklirati je moguće na otvorenom i u zatvorenim prostorima. Na otvorenom je to moguće u gradu ili prirodi, dok se u zatvorenom biciklira na sobnom biciklu.
OTVORENE I ZATVORENE
OTVORENE I ZATVORENE
Trčati je moguće na raznim lokacijama. Osim u zatvorenim dvoranama i na traci za trčanje, trkač može odabrati razne lokacije u gradu i prirodi.

AKTIVNOST U ZIMSKIM UVJETIMA

Zimi bicikliranje po gradu nije problem ukoliko su biciklističke staze očišćene. Potrebno se dobro odijenuti kako hladan zrak ne bi prodirao pod odjeću te zaštititi šake, uši i glavu
MOGUĆA
MOGUĆA
Uz tenisice prilagođene zimskim uvjetima i prikladnu odjeću koja dobro štiti tijelo, trčanje zimi nije problem. Kao i kod bicikliranja, treba biti oprezan ukoliko je tlo sklisko.

POTROŠNJA KALORIJA

Na biciklu osoba potroši do 350 do 650 kalorija, ovisno o kvaliteti i težini vašeg bicikla te tlaku u gumama. Lakše je biciklirati sat vremena nego toliko trčati.
350 - 650
500 - 800
Ovisno o masi trkača i brzini kretanja, trčanjem se može potrošiti od 500 do 800 kalorija u jednom satu. Teže je sat vremena trčati nego isto toliko biciklirati.

POGODNOSTI ZA ZDRAVLJE

Bicikliranje, kao i svaka tjelovježba, ima pozitivan učinak na zdravlje. Najviše pomaže kod učvršćivanja mišića nogu i stražnjice te djeluje povoljno na kardiovaskularni sustav.
KARDIOVA- SKULARNI SUSTAV
GUSTOĆA KOSTIJU
Trčanje donosi brojne pogodnosti za organizam, prvenstveno povećava gustoću kostiju te jača zglobove. Najviše učvršćuje noge i stražnjicu, ali i ostatak tijela.

MOGUĆE TEGOBE

Bicikliranje prvenstveno opterećuje mišiće nogu i može uzrokovati smanjenje kvalitete sjemena kod muškaraca.
MIŠIĆI
ZGLOBOVI
Trčanje u neodgovarajućoj obući i po tvrdim podlogama stresno je za gležnjeve, koljena i kukove te im može naškoditi.